Bu yıl ki başvuru geçti hocam. Ön kontrole de gittiler. Seneye deneyebilirsiniz.

Parkur için de instagram da yada Google dan yaşadığınız yerin adını yazıp pomem parkur yazın çıkıyor. Aynı parkur kuruluyor orda bol bol antrenman yapılıyor. Ekstra ısınma kondisyon vs çalışmaları da oluyor