Sakın Mersin de gürgençlerden alma apple sitesinden al en iyisi bu arada 11 almanı önermiyorum 12 alman daha iyi ( ekran ve pil performansını beğenmiyorum ) ben bu yüzden gelecek ay 12 proya geçicem.