Simdiye kadar düzenli iphone kullanıcısı olarak hicbir cihazımı sıfır almadım . Sürekli letgodan aldım . 2-3 ay kullanılmış faturalı garantisi devam eden telefonlar aldım çünkü 500-600 tl ucuzada olsa iyi para .Telefonlar genellikle vatan bilgisayar teknosa gibi yerlerden alınmıştı.