Sinan Yorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple ürünlerini kesinlikle Apple dışından almayın imkanınız varsa. Ben direkt Zorlu'dan alışveriş yapıyorum. Mesela bir kaç ay önce M1 çipli Macbook Pro aldım 8 GB olanını. 25 gün kullandım ve RAM'i yükseltmek istediğimden geri götürdüm iade aldılar parayı anında iade ettiler ve 16 GB'lık versiyonu aldım. Şimdi bu süreci Vatan, Teknosa vb. firmalarda hayal edin? Bu şekilde işler mi? Kesinlikle hayır.
Hocam kesinlikle bayiden almak daha doğru ancak mersin’de gürgençler var ve cok fazla sikayet var haklarinda