Elun'un attığı twit dogecoin içindi. Dogecoinin logosunda ki köpeğin cinsi shiba. O da ondan ötürü attı ama insanlar da sizin düşündüğünüz gibi düşündükleri için o kadar yükseldi. Geçen haftalarda zaten 200x görmüş bir coin bu. Benim 0,01 dolarım 2 dolar civarı olmuştu.
Diyorsunuz tabiki eksik bilgiye sahipsiniz. Çünkü Twitten sonra Gate kişi başı 200 milyonluk bir kampanya başlattı. Yani geleceği olmayan bir coine böyle bir yaklaşım sergilenir mi? Tabiki bunlar benim nacizane görüşüm Yatırım tavsiyesi değildir.