FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmirlisin neden olmasın.. siz alışkın siniz ya
Aynen abicim, şuan bulunduğumuz sitenin sahibi de İzmir'li. @Coşkun Çetin;
Coşkun bey ben Heteroseksüelim, arkadaş başka işine gelecek İzmir'lileri tanımış sanırım.