Yav kardeş bak boş konuşup uzatıyoruz, devlet kimi al açıkta bırakmış kim yardım istemişte ulaşamamış. Sosyal medyadaki algılarla yonetilmeyin size güzel bir tavsiye..
Kanser hastası yakınım al açıkta kaldı mesela. Sözde kanser tedavisi ücretsiz. Sizin gibi ihtiyacı olmayanlara ödenmesi yerine, onlarca SMA hastası çocuk var. Neden onlara gerekenler yapılmıyor da, ihtiyacı olmayan size ödeniyor kardeşim? Hadi açıklasana. Çok şükür algıyla çalışacak kafam yok benim. Ama sizin öyle ki çok şükür diyebiliyorsunuz. Boş konuşuyormuşuz bide. Evet bunları söylemek boşsa, boş konuşuyorum ben.