semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim sizi, anlayarak okumanız dileğiyle )) Tekrar açıklayayım. Devlet ihtiyacı olana yardım yaparsa sorun yok, ama ihtiyacı olmayıp, yapılan yardımın 5-6 katı vergi ödeyene yardım yaparsa sorun var. Ama siz bunu anlayamazsınız. Sizin yararınıza bir şey çünkü.
Yav kardeş bak boş konuşup uzatıyoruz, devlet kimi al açıkta bırakmış kim yardım istemişte ulaşamamış. Sosyal medyadaki algılarla yonetilmeyin size güzel bir tavsiye..