FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay vay benim düşüncem de ne varmış yav, ben devleti savunurken düşüncem nasıl bir yapıda oluyor aciklasana biraz. Şu pandemi döneminde devlet yardım yapsa suç yapmasa suç Allah sizin gibi fesat düşünenler den uzak etsin bizleri.
Tebrik ederim sizi, anlayarak okumanız dileğiyle )) Tekrar açıklayayım. Devlet ihtiyacı olana yardım yaparsa sorun yok, ama ihtiyacı olmayıp, yapılan yardımın 5-6 katı vergi ödeyene yardım yaparsa sorun var. Ama siz bunu anlayamazsınız. Sizin yararınıza bir şey çünkü.