Allah bu düşünceye düşürmesin inşallah. Herkes her şeyi görüyor. Sizi vicdanınızla başbaşa bırakıyorum. Dışarıya çıkın ve bir kaç saat gezin. Yine de göremiyorsanız, allah ıslah etsin der geçerim. İyi günler
Vay vay benim düşüncem de ne varmış yav, ben devleti savunurken düşüncem nasıl bir yapıda oluyor aciklasana biraz. Şu pandemi döneminde devlet yardım yapsa suç yapmasa suç Allah sizin gibi fesat düşünenler den uzak etsin bizleri.