Devlet varolsun tüm vatandaşların ihtiyacını karşılıyor. O zaman batana daha çok batması dileğiyle...
Allah bu düşünceye düşürmesin inşallah. Herkes her şeyi görüyor. Sizi vicdanınızla başbaşa bırakıyorum. Dışarıya çıkın ve bir kaç saat gezin. Yine de göremiyorsanız, allah ıslah etsin der geçerim. İyi günler