Arkadaşlar merhaba,
Halihazırda Çanakakle'de ikamet ediyorum ve bildiğim kadarıyla şehrimizde sanal ofis yok. Yakında olacak bir girişimim için sanal ofis ihtiyacı hissetmiştim. Eminim benim gibi birçok arkadaş vardır.
Çanakkale'de sanal ofis kursam tutar mı?
Yani sonuçta sadece Çanakkaleliler değil tüm Türkiye'den müşteri alabilirsiniz, işin amacı bu. Çanakkale'deki arkadaşların bu konuda fikri nedir daha önce böyle bir ihtiyaç duyan oldu mu?
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Sanal ofisten ziyade ciddi anlamda just work gibi bir yere ihtiyaç var. Tabi merkezde bu iş için uygun yer yok maalesef.