Geçen ay da doge cüzdan yoktu şimdi gelmiş, bugün de btt aldım ama cüzdanlarım kısmında btt diye cüzdan yok, yoğunluğa göre dışarı transfer yapmasın diye mi acaba böyle şeyler yapıyorlar, elin borsasına giriyorum 5550 tane boş cüzdan var, yerlilerde alım yaptığımız cüzdanı bile göremiyoruz, hayret bir şey!