mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi işler çıkaracağını düşünüyorum.
R10 sana az bile belki :d
Ayrıca sadece konu açamıyorsun yeni üye olduğun için Arkadaşlar senden hizmet alabilirler.
Teşekkür ederimm