Sıkıntı yok hocam aynı telaşa ben de kapılmıştım
hocam konuyu hortlatıcam

uygulamayı yayına soktum mobiroller üzerindenn bir uygulama yaptım reklam kimliğini kaydettim. Uygulamada reklam bölümü gözüküyor ama beyaz boş sayfa bir onay sürecimi var acaba hemen reklam gelmiyormu ?