profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site API izni verebilirse yapılabilir, güzel fikir. Hatta imza bölümünde değil de nick'in altında v.s. de yazılabilir.
Api ye gerek yok php bilgisi olan r10 post metodlarini izleyerek islem yapabilir