RawShed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende pek matematik yok ki TYT'de bile 9 net yapmıştım. Matematiksiz geliştiremez miyim?

matematik -> ingilizce -> yazılım. bu 3ü birbirine bağlı. matematiksiz geliştirirsin geliştirmesine ama biyere kadar. teknolojileri geriden takip edersin