Yurtdışı borsasından zaten veri alamazlar onu da geçtim zaten muhattap bulamazlar. Yapılacak işlem bankalardan türk borsalarına para göndermek daha sonrasında ister türk borsasında yatırımını yap istersende herhangi bir coin veya token 'a çevirip yurtdışı borsalarında yatırımını sürdür. Sadece türk borsasını inceleyebileceği için oraya vergi koysa herkes yurtdışı borsasına kaçacak bu nedenle;
Ya bi tık yüksek, giriş çıkış kesintisi alacak örneğin bankadan borsaya girerken %2 , çıkarkende %5 gibi.
Veya sabit olarak her bankaya çıkışta %8 alacak.
2. tercihi seçecek ve bir süre böyle devam edecek sonra insanlar bu parayı yurtdışına çıktığında kripto parayla alışveriş yapılan yerlerden fiziki ürünlere çevirerek ülkeye geri sokacak sonra bu farkedilecek ve önce fiziki ürünlerin vergisi yükseltilecek sonra da ilk söylediğim formülü girerken %8 çıkarken %4 'e döndürcekler ve hayatımıza kulak arkası dahil bir şekilde musmutlu devam edeceğiiiiz.