GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka hesabına çekilen tutarın %1'i mi yoksa her alım-satım-yatırma-çekme işlemlerinde mi %1 olacak?

sence devlet sadece çekimden doyar mı