Son günlerde sürekli vergi açıklamalar geliyor. Sizce gelir vergisi mi alırlar yoksa başka bir vergi türü mü gelir? Kripto borsasına yatırılan her türlü kripto varlıktan ya Türk Lira'sından vergi alırlar mı yoksa sadece banka hesabına giriş yapan tutara mı bakarlar? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Edit: Eğer bir kanun gelirse kanunun geldiği tarihi mi dikkate alırlar yoksa önceden yapılmış işlemleri de hesaba katarlar mı? Kanunlar geriye dönük yürütülemez diyeceksiniz belki ama ne olacağı belli olmuyor ülkemizde.