Merhaba, yardımınız için çok teşekkür ederim. Demin bir arkadaşa cevap vermeye çalıştım fakat sanırım alıntı özelliğini kullanmadığım için göremedi. Yazdığım cevabı tekrar alıntılayarak arkadaşa yardımcı olacağım, çok teşekkür ediyorum
Önemli değil. Konunuzdan çıkmıştım. Beni alıntıladığınız için bildirim geldi. Alıntı yapmasaydınız mesajı göremezdim. Yani haberim olmazdı. O arkadaşa da bildirim gitmediği için görememiştir.