Arkadaşlar Merhaba,
Geçen sene Office 2019 Pro Plus Lisans almıştım, geçenlerde bilgisayarıma format attım
office yi tekrar kurdum bana lisansı satan firma ile wassaptan konuştum yardım istedim
format attıysanız, tekrar lisans almanız gerekiyor dediler, böyle saçmalık olur mu ?
Konu hakkında bilgisi olan yorum yapabilir mi?
şimdiden teşekkürler
Merak Ettim Lisans satan başka bir web sitesinde sordum !