2010da inci sözlükte takılırken deepweb'i duymuştum. Meraktan girdim baktım. Takıldım bir süre. Bitcoin'i keşfetmiştim o zamanlar. 1 dolar bile değildi. İllegal işler için kullanılıyordu tabi o zamanlar. Bizim illegalde işimiz olmaz zaten deyip oralı olmamıştım. Forexte 20 bin dolar çeviriyordum. Dolarda o zamanlar 1.5 tl filandı. 20 bin dolarda ortalama 1.5 senelik maaşımdı. Eğer o zaman forexe değilde bitcoine yatmış olsaydım, şimdi Türkiye'nin sayılı zenginlerindendim.. Neyse gidip 3-5 kuruş kazanayım bari şimdi..