Her şeyde bir hayır vardır de geç...

2 yıl önce 500k lık instagram hesabını uygun fiyata satmıştım. Daha sonra satılan fiyatları görünce "keşke satmasaydım, enayi gibi sattım" deyip duruyordum. Şimdi öğrendim ki o hesap kapatılmış. Bendeyken de kapatılabilirdi...