br3akboy adlı arkadaşla anlaştık. Gelişmeleri buradan duyuracağım. İş inada bindi arkadaşlar. İşin parasında değilim. Zaten bu sitenin kazandıracağı filan yok. Bu işi yapamamamış olmak beni kudurutuyor. Mesaj yazan arkadaşlara teşekkürler.
Gelişmeleri yazacağım.