Geçenler de birileri saldırı yapıyordu, hatta site sahibi şikayet konusu açmıştı (dava da açılmıştı) kendisi görürse yazar elbet.
Evet sen yazınca şimdi sahibinin şikayet konusunu okumaya başladım. Dediğin gibi saldırı diye şikayet konusu açmış. Üzüldüm ya.