Yatırım tavsiyesi olmadığını bildirmenizde fayda var başınız ağrımasın.
Vallahi hocam ytd konusu biraz absürt geliyor bana açık konuşmak gerekirse. Ben kimseye "al" demiyorum, dedim diyelim, bunun karşılığında bir ücret talep etmiyorum. Yani danışmanlık adı altında birşey yapmıyorum. Yasal olarak bu durumun ne kadar etkisi olur bilemedim. Ama tabi hiç bir işlemim de yatırım önerisi değil. Girdiğim işlemi veya takip ettiğim işlemleri yazıyorum sadece.