Nereye kadar gidecek bu böyle bu durum aldı başını gitti. Ülkede düzen kalmadı gerçekten dışarıdan bakan biri nasıl görüyor çok merak ediyorum. Bundan sonra toparlanmaya yönelik bir adım atsak bile seneler sürecek.