Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde kapanan hesabı açmıyorlar bu nedenle elinizden geldiği kadar itiraz edin bol bol
sonunda mod olmuş #bipseninleyiz #modking #r10mod