Arkadaşlar bu koin de KuCoin'de bilginiz olsun. Grafiği aşağıdaki gibi. Saatlikte çizdiğim üçgenden yukarı yönlü çıktı. Ben değerlendirip alım yaptım, siz de inceleyebilirsiniz.

Kendime belirlediğim hedefim 0,013$ civarı oldu.

Şunu da belirteyim 0,01 seviyesinde duvar var. Onu geçerse önü açık görünüyor. Bu da dipnot olarak kalsın.