hocam işinize karışmak istemem ama tms ye dahil olmak yerine direk satıcılarla anlaşarak daha fazla kazanç elde edersiniz diye düşünüyorum. ben trendyolda satıcıyım ve hiç o çalışmalara katılmıyorum. çok yüksek fiyatlar veriliyor. min. 10 ya da 15 k olması lazımdı. fakat direk satıcılarla calısırsanız hem onlar, hemde siz kazanırsınız diye düşünüyorum.