Hocam okumak için geliyorlardır. Normal insanlar yani, benim yazılara da geliyorlar. Başarılar bu arada siten şimdiden hitlenmeye başlamış ne kadar güzel
Hocam sağ olun ama okumak için yurt dışından bu kadar hit gelmesi pek normal gelmedi bana. Özellikle sadece amerikadan geliyor. Neyse hayırlısı ya bekleyip göreceğim artık. Umarım bot değildirler.