CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kendi bağlantımı kendim yapmıştım ama ekipler gelip sorun var vs demişlerdi kendim modem k.adı şifre olaylarını vs yazınca gelmişti elinizde bilgileriniz var ise deneyebilirsiniz en kötü modemi resetlersiniz
o zaman riske atmaya gerek yok hocam zaten pek bilgim de yok