ben kendi bağlantımı kendim yapmıştım ama ekipler gelip sorun var vs demişlerdi kendim modem k.adı şifre olaylarını vs yazınca gelmişti elinizde bilgileriniz var ise deneyebilirsiniz en kötü modemi resetlersiniz
o zaman riske atmaya gerek yok hocam zaten pek bilgim de yok