BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam modeme kabloyu baglasanız bıle ınternet ısıgı yanar ama ınternet alamazssınız. iss panelınden aktıf edılmeden sızın bılgıler tanımlanadan port ana hat bıgılerı gırılmeden ınternet gelmez.
şey gibi düşünebiliriz o zaman telefonda İnternet paylaşımı açık ancak mobil veri kapalı. Sadece wifi görünür İnternet görünmez o zaman değil mi