hocam modeme kabloyu baglasanız bıle ınternet ısıgı yanar ama ınternet alamazssınız. iss panelınden aktıf edılmeden sızın bılgıler tanımlanadan port ana hat bıgılerı gırılmeden ınternet gelmez.