Merhaba, sitede vdsten açılan obs (başka uygulamada olur) yayınını tam ekran kayıp yaşamadan (düşük gecikme olabilir fakat kasma olabildiğince az olmalı) açmanın bir yolu var mı? youtube twitch tarzı uygulamalar kullanılmamalı