Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kıbrıs güzelde askerlik yapılan yer güzel değil diyorlardı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bende kıbrıs düşünüyordum
askerlik yapılan yere bakmican mesai sonrasına bakıcaksın benim arkadaşım kıbrısta yedek subay 7,5K maaş alıyor