oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu disi ama yedek subay denilen şey astsubaylik oluyor neden asts yerine subay deniliyor acaba
Astteğmen olur yanlış

@bilimokur; net cevapları vermiş en doğru şekilde