360. dönem yedek subay olarak yaptım.

1. Başvururken komando seçerseniz komando ve yedek subay olabilirsiniz. Fakat gittiğiniz yedek subay eğitim okulunda şartları karşıladığınız taktirde Eğirdir Dağ. Komando tugayına gitme şansınız yüksek. Yani işaretlemeseniz de komando olma ihtimali var.

2. Doğru. Sürekli yazılı ve fiziki sınavlara gireceksiniz. Final sınavı gibi değil. Bu sınavların ortalaması ile dereceye girerseniz (ilk 5) usta birliğini kendiniz seçiyorsunuz. Şiddetle Kıbrıs tavsiye ederim

3. Lojman değil, misafirhane. 2 kişilik odalar, tuvalet banyo televizyon vs. var. Sabah 9 akşam 5 çalışıyorsunuz. Haftada 1 kez nöbet var. Nöbet denilen şey de askerleri kontrol edip imza atıyorsunuz o kadar.