1 - evet
2 - Örneğin 100 kişi eğitim alıyorsanız o bölüğün %10 u yani ilk ona girenler 100 kişinin gideceği yerden dilediğini seçebiliyor. Sırasıyla 1. 2. 3. ve en son 10. yerini seçiyor geri kalan 90 kişi kura çekiyor.
3 - Normalde evet ama şu an karantina süreci olduğu için lojmanda kalıyorsun. Sen gittiğinde normalleşirse eve bile çıkabilirsin. ama bu her yer için geçerli değil. Özellikle doğuda zorunlu olarak kışlada kalırsın batıda biz ev tutmuştuk.