Dediklerin de haklısın hocam. Her işletmenin kendine göre göre enflasyon ile birlikte bir gider artışı var. Benim dillendirmek istediğim bu işi çakallığa kullananlar. Bunu yapanlar da bizim ülke de çok emin olabilirsiniz hocam.
Tabii, art niyetli işletmeler de var haklısınız. Bu konuda denetim, Ticaret Bakanlığı'na bağlı kurum ve kuruluşlara düşüyor. Zaten çok bariz bir fiyat artışı söz konusuysa o işletmeye ceza yazılıyor ama bu; ürünlere göre değişiyor. Maalesef her üründe taban fiyat söz konusu değil. Serbest Piyasa durumu söz konusu