ülkenin %40 ı kaçak elektrik kullanıyor devlet cebinden çıkmadığı için zaten o parayı vergilerden geri aldığı için umrunda bile değil

böyle sorunlar varken bu tarz sorunlar çocukca geliyor. ülkenin haline bak. venezueladan beter oluruz 10 seneye. YTD.