leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşikli hesaptan yarın reklam çıkacağım. Siteyi önceden hazırlamıştım
klon yapmışsınızdır diye dşünüyorm mantıklı bir çalışma olmuş