gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı mouse kullanıyorum. Rampage 40 TL'lik pad ile
bende 50 tl ye en son logitech in bi pad aldım hocam gerçekten çok dandik mouse takılıyor üstünde mesela