Superonline dan bence ne olursa olun uzak durun. Kullandığım süreçte yaşadığım bir kesinti 14 gün sürmüştü. Hiç internet kullanamamıştım her gün müşteri hizmetlerini aradım ve her gün tekrarladığım cümle "Ben bu interneti kullanamadığım süreçte para ödemek istemiyorum." (ki en doğal hakkım) tamam demelerine rağmen o ay ki faturayı tam kesmişlerdi.