Selam,

Hisse bedelli sermaye artırma gitti, bilgisi olan yardım edebilir mi ?
Hisse adı ve detayları ö.m ile iletmem daha doğru olacağı için, konuya yorum bırakabilirseniz ö.m gönderebilirim.
Şimdiden teşekkürler.