ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu kimlik bu ya kimlik neden vereyim ki ?
veren elbet olacaktır çünkü malum tr şartları
ben de aynı fikirdeyim ama örneğin bir kargo şirketine üye toplamak için ne kadar bütçeye ne kadar kişi gelir merak ettim, araştırmak istedim. işin doğası gereği bazı uygulamalar sadece email ile üyelik kabul ederken bazıları telefon, kimlik no ve daha fazla bilgi isteyebiliyor.

email ile üyelik yapılan uygulamalarda, fake üyelik çok fazla olabiliyor, tabi ki 1TL'ye bile üye olacak kişi bulunabiliyor.
telefon doğrulaması, kimlik no gibi işlemler girince işin içerisine sahte üyelikler azalıyor ve tabi bu bilgileri paylaşacak kişiler de daha fazla tutar istiyor.