Merhaba, öncelikle askerlikten kaçayım diye çürük raporu gibi bir düşüncem yok ama lakin günlük hayatımı bile etkilemekte olan bir olay.
Soruma gelecek olursak 5-6 sene önce sol bacağımda bir iltihap sonucu ayağımı kesmeye kadar gidiyordu ama kesmeden iyileşmemi sağladılar. Ama lakin soğuklarda ya da sıcaklarda sızlamalar, 10-20 dakika yürüsem ya da koşsam direk olarak sol ayağım ağrımaya sızlamaya başlıyor ve gündelik hayatımda da zaten bu çok yoruyor beni ek olarak çarpık bacaklık da var gibi bir şey yani bu durumla alakalı kiminle görüşebilirim ya da durumla alakalı bilgisi olan var mı acaba?
Şimdiden teşekkürler. Lütfen yargılayıcı yorum yapmazsanız sevinirim.