AysegulAltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. konu hakkında bilgilerim yanlışsa sebebi Turkcelldir çünkü konuyu açmadan kendileriyle iletişime geçtiğimde verdikleri bilgi bu iade sürecinizi geçmeseydiniz cihaz bedelini ödediğiniz için iadesi yapılırdı dediler.
[COLOR=transparent]2. Hakem heyetine başvurma nedenim cihazın başka hatlarda çalışıp çalışmaması değil superbox alırken hiçbir şekilde kullanım bittikten sonra falan filan tarihe kadar cihaz iade hakkınız var diye bilgilendirilmedim bu yüzden tarihi kaçırdım bu şekilde şikayet açıp tekrar iade hakkı kazanabilir miyim bunu me

peki bu sim unlock dediğiniz olay kendi başıma öğreneceğim bir olay mı yoksa ücretli destek mi almalıyım iade edemezsem bari bir şekilde kullanmak istiyorum
Yaparsınız kendinizde eğer daha önce birileri yapmadı ise bunu sizin başarmanız çok zor çünkü ayrı bir firewall aşmanız gerekecek filan ayrı bir firmware olacak filan bence siz eğer bir araç yapılmadı ise yapamazsınız ama intetnet ten aratın global cihaz ise birileri yapmıştır ve onlar kesin bir araç yayınlamışlardır o araçlar ile firmware değişimi/düzenlenesi ile yapılır