Konu hakkında çok fazla yanlış bilgiye sahipsiniz. Bu modemi geri verseydiniz size 1000 TL filan vermeyeceklerdi. İkincisi bu modemi verdiklerinde size bu hat üzerinden çalışacak diyorlar siz Tüketici hakem heyetine gideyim diyorsunuz. Bu da son derece mantıksız.
1. konu hakkında bilgilerim yanlışsa sebebi Turkcelldir çünkü konuyu açmadan kendileriyle iletişime geçtiğimde verdikleri bilgi bu iade sürecinizi geçmeseydiniz cihaz bedelini ödediğiniz için iadesi yapılırdı dediler.
2. Hakem heyetine başvurma nedenim cihazın başka hatlarda çalışıp çalışmaması değil superbox alırken hiçbir şekilde kullanım bittikten sonra falan filan tarihe kadar cihaz iade hakkınız var diye bilgilendirilmedim bu yüzden tarihi kaçırdım bu şekilde şikayet açıp tekrar iade hakkı kazanabilir miyim bunu merak ediyorum
Cihaz kullanamama denenin sim lock olabilir
Yani sim kart kilitli onu sim unlock adı verilen yöntemler ile sim kiliti açarsan evet o zaman başka cihazlarda kullanırsın tabii de nasıl yapacağın sana kalmış bence yüksek ihtimal cihaz sim lock diye kullanılmıyor
peki bu sim unlock dediğiniz olay kendi başıma öğreneceğim bir olay mı yoksa ücretli destek mi almalıyım iade edemezsem bari bir şekilde kullanmak istiyorum